Kundecenter


Ofte stillede spørgsmål

Hvad skal jeg gøre, hvis min automat 'fryser' i en spilsession?

  1. Tryk på F5-tasten for at opdatere browseren.
    Hvis du spiller fra tablet/telefon prøv da at genindlæse vinduet - eller luk den ned og start op igen.
  2. Luk automaten (browseren) ved at klikke på krydset øverst til højre (klik ikke 'Forlad').
  3. Start et nyt spil (samme model).
    Du vil få tildelt det spil du var i gang med.
    Det er vigtigt, at du spiller fra samme enhed og via samme browser.

 

VIGTIGT: Tryk IKKE 'Forlad', da du i så fald frigiver automaten.

 

Virker disse tips ikke, beder vi dig kontakte kundecenter@bingohallen.dk – de sidder klar til at hjælpe.

 

Tekniske spørgsmål

Installer Adobe Flash Player
Din computer skal kunne afvikle flash.
Kravene for at afvikle kan ses 
her. 

Sletning af browserdata og cache
Bruger du Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox på en computer, kan du gøre følgende: 
- Tryk på tasterne CTRL på samme tid
- Klik på Ryd browserdata, hvorpå en dialogboks åbner
- Markér felterne Browserhistorik og Billeder og filer, der er gemt i cache
- Klik herefter på Ryd browserdata

Bruger du en Apple-enhed og browseren Safari, skal du gøre således:
- Gå ind i enhedens Indstillinger
- Tryk på Safari
- Vælg Ryd historik og webstedsdata

Browseropsætning
Her kan du finde hjælp og guides til opsætning af din browser.
Du finder en guide til lige den browser, du benytter dig af - husk at have den nyeste version ved at opdatere din browser.
 

 

 

Loading ...