Jackbot

gameProvider

Jackbot

Anderledes og actionfyldt dansk spilleautomat

Intet er, som du kender det - og så alligevel... Jackbot giver dig alt det, du kender fra originale danske spilleautomater - bare i ny og spændende indpakning. At du samtidig får et hav af gevinstmuligheder og sjove features gør, at du kan se frem til en helt igennem fantastisk automat!

Nye reservationsregler

Dit Jackbot spil vil automatisk blive reserveret i 24 timer, når du har taget 200 træk.

Spil uden Guld Jackpot

Undskyld, vi kunne ikke vente med at få Jackbot i luften. Det betyder, at der ikke er nogen Guld Jackpot i Jackbot, når du rammer 1200 i Featurespil. 
Der er dog en Jackpot på vej. 

Jackbot byder på

Jackbot skruer op for action, fede spil og spændingen. Taktikken er altafgørende, så har du brug for lidt ekstra tips og tricks i spillet? Så vil vi råde dig til at læse denne guide igennem. 

Spilleregler

 Indsatsen vælges ved at logge på en automat med den ønskede indsats:

25 øre, 50 øre, 1 krone eller 2 kroner pr. træk. Der spilles for 2 kredit pr. træk:

1 kredit = 12,5 øre - 25 øre – 50 øre eller 1 krone. Maks. gevinst pr. træk er indsatsen x 600.

To symboler kan holdes et træk, dog ikke efter gevinst.

Gemte spil: Spil der vindes, mens et featurespil er i gang, bliver gemt og hentes, når igangværende spil er afsluttet.

Spillene hentes i den rækkefølge, de er vundet.

 

 

Gevinstoversigt

 Basisspil: Gevinster gives iflg. gevinsttavle.  

 

 



 

 

Symbolopsparing:


Rammes samme symbol 4 gange i træk på samme position, gives gevinst for pågældende symbol iflg. gevinsttavle.
Hold på valse nulstiller opsparinger på pågældende valse.

Gevinst nulstiller alle opsparinger.

 

 

Featurespil

Armory
Defcon
Hackers Garage
Scrap Yard
Super Linie
Locker Room
Battle 1-3
Bronze Ceremony
Silver Ceremony
Jackpot

Armory spilles over 7-13 træk.
Symboler på centerlinien tænder tilsvarende pile på spillepladen.
Efter 3 pile er tændt udfor en symboltype, vil hvert symbol af pågældende type herefter udbetale 1 stk. udstyr, som overføres til Locker Room.
Alt udstyr vundet i Armory er angrebsudstyr.

Hold er ikke muligt i Armory.

 

 

Defcon

 Defcon spilles over 7-13 træk.
 Symboler på centerlinien tænder tilsvarende pile på   spillepladen.
 Efter 3 pile er tændt udfor en symboltype, vil hvert symbol   af pågældende type herefter udbetale 1 stk. udstyr, som   overføres til Locker Room.
 Alt udstyr vundet i Defcon er forsvarsudstyr.

Hold er ikke muligt i Defcon.

 

 

 

Hackers Garage

 Hackers Garage spilles over 7-13 træk.
Symboler på centerlinien tænder tilsvarende pile på spillepladen.
Efter 3 pile er tændt udfor en symboltype, vil hvert symbol af pågældende type herefter udbetale 1-6 stk. Rage Spins, som overføres til Locker Room.

Hold er ikke muligt i Hackers Garage.

 

 

Scrap Yard

  Scrap Yard giver valgfrit spil mellem Armory og Defcon.

 

 

Super Linie

 Super Linie spilles over 5-35 træk.
3 ens symboler på valserne – ét på hver valse giver gevinst.
Symbolerne trækkes ind på centerlinien og udbetaler gevinst ifølge gevinsttavle.
Er der mere end én gyldig kombination på valserne, udbetales den med højest værdi.

Autohold sætter kun hold på Robotter, Skjold, CPU’er, Lyn og Granater.

 

 

Locker Room

Locker Room er, hvor alt vundet udstyr og Rage Spins opbevares og kan tilvælges, inden man går i kamp.
Tryk på udstyr på listen til venstre for at udstyre din robot med det i den kommende kamp.
Der kan maks. bruges 6 stk. udstyr og maks. ét udstyr af hver type.
Rage Spins tilvælges/fravælges ved at trykke på ”Vælg Rage Spins” / ”Gem Rage Spins”.

Hvert tilvalgt angrebsudstyr (orange) giver +10 til Attack Bonus.
Hvert tilvalgt forsvarsudstyr (grønt) giver +10 til Defence Bonus.
Alt udstyr og Rage Spins, der tilvælges, er tabt efter din(e) kamp(e) er afsluttede.

Tryk på ”Auto Vælg” for at få autospillet til at vælge dit udstyr.
Autospillet vil vælge, hvad der er bedst ”nu og her” og ikke følge nogen langsigtet strategi.

Tryk på start knappen starter den efterfølgende kamp med det valgte udstyr.

 

 

Battle 1-3

 En kamp løber over adskillige runder (træk), indtil én af   robotterne løber tør for liv.
 Hver robot har 2 sæt terninger – ét til angreb og ét til   forsvar.

 Jackbot starter altid med 500 liv.
 Robot modstanderen genereres tilfældigt for hver kamp.

For hver runde kastes terningerne, og resultatet multipliceres med 10.
Herudover tillægges angrebs- og forsvarsbonusser samt evt. bonus fra Rage Spins.
Hver runder koster 2 kredit.

Hvis den samlede angrebsværdi overstiger modstanderens forsvarsværdi, er det et hit, og forskellen mellem de to værdier fratrækkes den ramte robots liv.
Dette forløb fortsættes, indtil en af robotterne ikke har mere liv tilbage.
Jackbot slår altid først.

Et succesfuldt hit med terningværdierne 10, 11 og 12 kaldes Monster-Hit og er gevinstgivende.
Tilsvarende kaldes en succesfuld blokering med terningværdierne 10, 11 og 12 et Monster-Block og er ligeledes gevinstgivende.
Monster-Hits og Monster-Blocks er kun gevinstgivende for Jackbot – ikke modstanderen.

 

I kamp #1 er gevinsterne for Monster-Hit og Monster-Block følgende:

Terningværdi: 10         Gevinst: 2 kredit
Terningværdi: 11          Gevinst: 4 kredit
Terningværdi: 12         Gevinst: 10 kredit


I kamp #2 er gevinsterne for Monster-Hit og Monster-Block følgende:

Terningværdi: 10         Gevinst: 6 kredit
Terningværdi: 11          Gevinst: 10 kredit
Terningværdi: 12         Gevinst: 30 kredit

I kamp #3 er gevinsterne for Monster-Hit og Monster-Block følgende:

Terningværdi: 10         Gevinst: 10 kredit
Terningværdi: 11          Gevinst: 20 kredit
Terningværdi: 12         Gevinst: 50 kredit

Vindes en kamp, går man videre til Sejrsceremonien for den pågældende kamp.
Herefter fortsættes til næste kamp.

Kamp 1: Bronze Ceremony
Kamp 2: Silver Ceremony
Kamp 3: Jackpot

Tabes en kamp, er spillet slut, og der vendes tilbage til hovedskærmen.

Rage Spins bragt i kamp er aktive som standard, men kan slås til eller fra når som helst efter ønske.
Rage Spins giver en række bonusser til hver runde i form af enten angrebsbonus, liv til din robot eller et knock-out, der vinder kampen øjeblikkeligt, hvis du er særlig heldig.

Ubrugte Rage Spins overføres fra kamp til kamp.
Dog er ubrugte Rage Spins tabt, hvis en kamp tabes, eller hvis Jackpot vindes.  

 

 

 

Bronze Ceremony

 Bronze Ceremony giver én gevinst blandt følgende:
50, 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 600, 800, 1000 eller 1200 kredit.

 

 

Silver Ceremony

 Silver Ceremony giver 3 spil efter gevinst.
 Nedtælling starter dog først efter første gevinst.

 Hvert træk koster 2 kredit.
 Fås et JACKBOT symbol, vindes en gevinst på 800, 1000 eller 1200 kredit.
 Chance for JACKBOT er konstant 1:3.

 

 

 

 

Jackpot

Jackpot giver 20 spil efter gevinst.
Nedtælling starter dog først efter første gevinst.

Hvert træk koster 2 kredit.
Fås et JACKBOT symbol, vindes en gevinst på 800, 1000 eller 1200 kredit.
Chance for JACKBOT er konstant 1:3.

 

 

Loading ...